Start w korporacji: German speakers!
Dla naszych międzynarodowych klientów poszukujemy obecnie kandydatów na stanowiska juniorskie w obszarze Customer Service, Administracji, HR oraz Finansów/Księgowości.
Jeśli czujesz się swobodnie podczas komunikacji w języku angielskim i niemieckim oraz chcesz nabrać doświadczenia pracy w środowisku międzynarodowym lub wykorzystać umiejętności nabyte podczas stażów — zaaplikuj!
Wymagania:
- Język angielski - B2
- Język niemiecki - B2
- Chęć rozwoju lub rozszerzenia swoich umięjętności w Customer Service / Administracji / HR / Finansach i Księgowości
- Pierwsze doświadczenia zawodowe lub odbyte staże (np. w ramach studiów)
Mile widziane:
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (np. Excel - pivots, vlookups)
- Znajomość oprogramowania ERP (np. SAP)
- Dedykowane kursy (np. księgowość dla początkujących, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja biura)
Oferta:
- Praca hybrydowa z biurem w Krakowie
- Wynagrodzenie, widełki: 6 500 - 8 500 PLN brutto
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, inne
- Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą — najczęściej na start umowy na 3 lub 6 miesięcy
- Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku — obecnie brak możliwości ofert na część etatu lub pracy weekendowej
- Szkolenia wdrożeniowe lub uzupełniające
- Data startu: styczeń / luty 2025