Supply Planner
📦
Supply Planner – Customer Operations Lokalizacja: cała Polska (praca hybrydowa – Warszawa 1–2 razy w miesiącu)
Start:wrzesień 2025 (1.09 lub 15.09)
Forma zatrudnienia:umowa na zastępstwo (10 miesięcy)
Do zespołu operacyjnego w obszarze łańcucha dostaw poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za planowanie dostaw, zarządzanie zapasami oraz optymalizację procesów związanych z obsługą klienta. Rola wymaga wysokich kompetencji analitycznych, znajomości systemów SAP oraz umiejętności współpracy z zespołami sprzedaży, marketingu i partnerami zewnętrznymi.
🔍 Zakres obowiązków:
- Zarządzanie alokacją zapasów
 - Identyfikacja ryzyk związanych z dostępnością produktów i ich eskalacja
 - Analiza raportów Business Waste i inicjowanie działań likwidacyjnych
 - Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i traderami
 - Obsługa systemów SAP i Kinaxis Rapid Response Supply
 - Monitorowanie dostępności produktów i kodowanie przyczyn strat serwisowych
 - Udział w spotkaniach regionalnych i raportowanie wskaźników
 
- Min. 2–4 lata doświadczenia w planowaniu dostaw (preferowane FMCG)
 - Wykształcenie wyższe (logistyka, inżynieria, finanse lub pokrewne)
 - Biegłość w Excelu
 - mMile widziana znajomość programu SAP, Power BI
 - Język polski – biegły; język angielski – min. B2
 - Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne
 - Gotowość do okazjonalnych wizyt u klientów (1–2 dni kilka razy w roku)
 
- Pracę w międzynarodowym środowisku
 - Hybrydowy model pracy (z przewagą pracy zdalnej)
 - Możliwość rozwoju w obszarze nowoczesnych narzędzi planistycznych
 - Kameralną atmosferę i wsparcie zespołu
 - Szybki, jednoetapowy proces rekrutacyjny
 
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.