TECHNIK ADMINISTRACJI (WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA)
Obsługa wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, skaner, drukarka); pomoc w przygotowaniu korespondencji z Wydziału do wysyłki i przekazywanie korespondencji wychodzącej do Biura Obsługi Klienta, rejestracji korespondencji wychodzącej, generowaniu dokumentów nadawczych w formie elektronicznej w aplikacji internetowej Elektroniczny Nadawca (EN) Poczty Polskiej, pomoc w rozpatrywaniu wniosków o wydanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego oraz pomoc w przygotowaniu tych kart.
Pomoc w pisemnej rejestracji spraw prowadzonych w Wydziale, pomoc w prowadzeniu metryki spraw, pomoc w oględzinach w terenie związanych z: wnioskami o usunięcie drzew i krzewów, rekultywacji gruntów, monitoringiem obserwacyjnym osuwisk i TZRMZ.
Pomoc w obsłudze klienta Wydziału, w tym w wydawaniu klientom odpowiednich druków wniosków i innych formularzy związanych z pracą Wydziału. Ustalanie klientom instruktażu o sposobie załatwienia spraw przez Wydział (osobiście, telefonicznie) a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy w wydziale lub do innych komórek organizacyjnych starostwa.
Pomoc w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów z terenu nieruchomości będących własnością gminy, zgodnie z ustawą o ochronie przyrody.
Pomoc w przygotowywaniu pism, wezwań zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego, postanowień, zaświadczeń oraz decyzji w sprawach administracyjnych, prowadzonych przez Wydział w zakresie wydawania zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów, rejestracji zwierząt, informacji o środowisku.
Pomoc w przeprowadzaniu porządkowaniu akt, archiwizacji akt spraw załatwianych przez Wydział, sporządzaniu spisów akt i przekazywaniu akt spraw do archiwum zakładowego.