TECHNIK ZESPOŁU STATYSTYKI PRZESTĘPCZOŚCI
Informowanie policjantów o przysługujących im uprawnieniach i warunkach do otrzymania należności,:
Przyjmowanie od policjantów kwot pieniężnych z tytułu nałożonych grzywien w drodze mandatu karnego gotówkowego i sporządzanie pokwitowania wpłaty.
Odprowadzanie przyjętej gotówki na rachunek US w Opolu.
Oracowywanie wniosków na przyjmowanie darowizn.
Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym.
Naliczanie należności do wypoczynku, dojazdu do miejsc pracy, delegacji służbowych, delegacji szkolnych, równoważnika z tytułu przeniesienia służbowego, dodatkowych służb i zapomóg.
Opracowanie i rozliczanie dokumentacji finansowej w systemie miesięcznym i kwartalnym.
Archiwizowanie wprowadzonych dokumentów - zgodnie z obowiazującymi unormowanymi prawami. Realizowanie czynności dot. załatwiania bieżącej korespondencji służbowej. Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach /zestawach danych osobowych w KPP w Grójcu zgodnie z upoważnieniem, wydanym przez administratora danych osobowych. Wprowadzanie danych z kart rejestracyjnych do bazy KSIP, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie zarządzeniem. Tworzenie zestawienia biegłych na dany miesiąc.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
3. Kopie świadectw pracy.
4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na praetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO (do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- zakładce praca służba cywilna)
Oświadczenie lustracyjne
Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.