Telefoniczny konsultant / konsultantka obsługi klienta
Rekrutacja odgrywa kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i osiąganiu sukcesu firmy.
Dlatego też, rekrutacja do działu obsługi klienta, sprzedaży i customer experience jest niezwykle ważnym dla nas procesem, który wymaga odpowiedniego podejścia do każdego kandydata.
Dla naszego Klienta działającego w branży nowoczesnych technologii poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Telefoniczny konsultant / konsultantka obsługi klienta
Jeśli szukasz pracy w której będziesz mógł/mogła rozwinąć skrzydła, przy tym zależy Ci na pracy w domu to zapraszamy do składania CV.
Oto co jeszcze może zaoferować nasz klient...
Twój zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon,
realizowanie założonych celów sprzedażowych indywidualnych,
ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
Nasze wymagania:
doświadczenie w pracy w Call Center, w sprzedaży telefonicznej lub w pozyskiwaniu klientów przez telefon,
generowanie 50 leadów miesięcznie,
pracujesz kiedy chcesz i o której chcesz - Twoim zadaniem jest wygenerowanie leadów w ciągu miesiąca,
bardzo dobra znajomość języka polskiego, dobra dykcja i wymowa,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
otwartość i pozytywne nastawienie, odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań,
samodzielność i samodyscyplina - pracujemy w 100% zdalnie - stawiamy na zaufanie, a nie na kontrolę,
własny sprzęty – komputer/laptop, słuchawki z mikrofonem oraz stabilne łącze internetowe.
To oferujemy:
na start umowę o dzieło na miesiąc lub kontrakt b2b – Ty decydujesz,
materiały i narzędzia do pracy – już nasza w tym głowa, aby to zapewnić!
wynagrodzenie zależne od wyników, a nie czasu pracy- im więcej leadów pozyskujesz, tym większe wynagrodzenie,
praca 100% zdalna - wszystko odbywa się wygodnie w Twoim domu – aplikacja, rekrutacja i praca.