Zastępca Kierownika Zmiany
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Zastępca kierownika zmiany
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kontrolę prawidłowego przebiegu procesów magazynowych w danej zmianie
- Zarządzanie podległymi pracownikami, organizacja i nadzór pracy, ocena, motywowanie do efektywnej pracy
- Ciągłe podnoszenie wydajności i jakości pracy
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ oraz wyposażeniem pracowników (odzież robocza, narzędzia pracy)
- Nadzór i dbałość nad powierzonym mieniem i towarem na magazynie
Od kandydatów oczekujemy:
- Dyspozycyjności do pracy zmianowej
- Praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania procesami logistycznymi
- Umiejętności pracy w zespole
- Zaangażowania, odpowiedzialności i konsekwencji w działaniu
- Gotowości do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania - ok. 6-mcy w Centrum Dystrybucji Krotoszyn lub innym Centrum w sieci (czas szkolenia uzależniony od terminu otwarcia nowego Centrum Dystrybucji)
Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wsparcie doświadczonego zespołu w procesie wdrożenia
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturze
- Programy na preferencyjnych warunkach:
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz członków rodziny
- Dodatkowe ubezpieczenie, w tym NNW dla dzieci i młodzieży, komunikacyjne i majątkowe
- Karta Medicover Sport
- Pożyczki pracownicze
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.