OBOWIĄZKI: Organizacja i zarządzanie pracą warsztatu, w tym planowanie i kontrolowanie działań. Zarządzanie zespołem pracowników warsztatu, w tym motywowanie, monitorowanie ich pracy i dbałość o ich rozwój. Zapewnienie poprawnej diagnozy usterek pomp i silników oraz wykonywania napraw zgodnie z zasadami sztuki. Ścisła współpraca z biurem serwisu Ścisła współpraca z biurem serwisu, a także sprawowanie nadzoru i udzielanie konsultacji merytorycznych w zakresie napraw. Kontrola stanu magazynowego i zamawianie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych na czas. Dbanie o efektywne wykorzystanie czasu pracy warsztatu w celu osiągnięcia wysokiej jakości usług. Dbanie o przestrzeganie zasad BHP oraz bezpieczeństwa w miejscu pracy. Nadzór nad narzędziami pomiarowymi w tym ich certyfikacja zgodnie z procedurą ISO. Nadzór nad ewidencją czasu pracy serwisantów. WYMAGANIA: Wykształcenie techniczne:, min. średnie lub zawodowe Umiejętność zarządzania zespołem pracowników warsztatu. Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętności planowania i koordynacji działań. Doświadczenie w zakresie diagnostyki, naprawy oraz obsługi urządzeń mechanicznych. Umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE. Umiejętności przywódcze oraz skuteczne podejmowanie decyzji. Dobra organizacja pracy zespołowej, a także wysoka kultura osobista. OFERTA Pracę w renomowanej firmie, dbającej o pracowników Atrakcyjne wynagrodzenie Bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych Prywatną służbę zdrowia i ubezpieczenie na życie Szkolenia
-
Pracownik serwisu KSB
Bronisze (pow. warszawski zachodni, gm. Ożarów Mazowiecki)
- Pełny etat
- Umowa o pracę
- 2024-09-10
Pozostałe oferty pracy