Nasza historia rozpoczęła się w 2005 roku w Kolonii. Tutaj powstała firma „office people” zajmująca się pracownikami branż biznesowych. Jej nazwa odzwierciedla zarówno naszą wiedzę, jak i zaangażowanie w proces wypożyczania pracowników sektora biurowego. Zaczynaliśmy skromnie, ale szybko staliśmy się – i to wyłącznie za sprawą wzrostu organicznego – jedną z wiodących firm zajmujących się pośrednictwem pracy w Niemczech, z licznymi oddziałami w całym kraju. Dzisiaj, prawie dwie dekady później, z dumą oferujemy nasze usługi w całej Europie. Mamy tu ponad 100 lokalizacji, które z chęcią wesprą zarówno firmy, jak i kandydatów. Wykraczamy poza granice państw i kultur, jednocześnie obiecując niezmiennie to, co kiedyś: chcemy łączyć ludzi i możliwości. Nasza szeroka oferta usług oferuje rozwiązania dla firm każdej wielkości: od leasingu pracowników przez pośrednictwo pracy po zarządzanie w myśl koncepcji Master Vendor. Ale nie jesteśmy tylko do dyspozycji firm. Oferujemy także różnorodne możliwości dla kandydatów, od stanowisk tymczasowych i pośrednictwa pracy w różnych branżach po pełnoetatowe stanowiska w naszym własnym zespole, który stale się rozwija. Nasza misja jest prosta: chcemy łączyć ludzi i możliwości. Choć w ostatnich latach niezwykle się rozwinęliśmy, nasze zaangażowanie w tę misję nie uległo zmianie. Przyjdź do nas i przekonaj się, co office people może dla Ciebie zrobić.

Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.

Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Wybierając „Chcę dokonać ustawień cookies” możesz sprawdzić, jakie informacje wykorzystujemy oraz skonfigurować wybrane ustawienia.

Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w
polityce prywatności i plików cookies?